Kaptunk egy levelet egy potenciális ügyfelünktől, amelyben kiderült, hogy a cég vezetősége több megoldás közül, hosszas gondolkodás után, mégsem öntapadó címkével oldja meg az adott problémáját, de levelét a következő sorokkal zárta:
“Nagyon szépen köszönöm személy szerint a kedvességedet és az abszolút ügyfélbarát hozzáállásodat, nagyon szuper benyomásom van a cégről, ami Neked köszönhető.”
Azt mondják: Üzletben nincs barátság. Nos talán így van, de barátságosság igen, ami többet nyom a latban, mint a legtökéletesebb munka, ha az ridegségbe, rugalmatlanságba van csomagolva. Számunkra fontos az az érdeklődő is, aki sokat kérdez és mérlegel, mert az is a munkánk része, hogy a legjobb tudásunk szerint válaszoljunk és együtt gondolkodva, érveket és ellenérveket sorakoztatva segítsük a legjobb megoldás megtalálásában. Még akkor is, ha végül eláll a rendeléstől, mert nem az a cél, hogy meggyőzzük, hogy mindenképpen a mi lehetőségeinket válassza, ha az nem 100%-ig jó számára. Fontosabb, hogy jó érzéssel köszönhessünk el egymástól a következő viszontlátásig. Mert ahogy az adott kérésével megtalált minket, úgy máskor is eszébe jutnak azok az információk, amiket átadtunk és egy újabb címke tervénél, talán pont mi nyújtjuk majd a számukra tökéletes megoldást.
Tegyen próbára Ön is és kérje ajánlatunkat!
Öntapadó Címke Nyomtatás – Ragaszkodjon hozzánk!