Amikor hiba csúszik a rendszerbe
Aki nem dolgozik, az bizony nem is hibázik.
Jelentem, hogy mi dolgozunk, tehát nem vagyunk tévedhetetlenek így előfordul, hogy porszem kerül a gépezetbe. Azonban amint erre fény derül, megvizsgáljuk a helyzetet, nem söpörjük félre a problémát, hanem feltárjuk az okát és megkeressük a kielégítő megoldást minden érintett számára.
Szerencsére ritkán kell korrigálnunk, elégedett megrendelőink száma és a pozitív visszajelzések bizonyítják, hogy igyekszünk ügyfeleink kéréseit pontosan és a legjobb minőségben teljesíteni.
Természetesen várjuk sőt szeretjük is a visszajelzéseket legyen az pozitív, vagy panaszos hangvételű, hiszen a mi érdekünk is, hogy vásárlóink örömmel használják címkéinket, mi pedig tanulunk belőlük.
Nincs szükségünk a képen látható drasztikus eszközre, az esetlegesen felmerülő panaszok esetén „bombaszakértőink” problémamegoldó készsége és hozzáállása a garancia a békés rendezésre. (panaszkezelésre a Kapcsolat menüben találhat elérhetőséget)
Az ügyfelek iránti tisztelet és a korrektség mezsgyéjén haladva, ez nem is történhetne másképp.
Egy kedves ügyfelünk szavai alátámasztják mindezt:
„Rendszeresen adunk le rendelést öntapadós címke nyomtatására. Együttműködésünk során az a vélemény alakult ki bennünk, hogy az ügyintézés nagyon gyorsan zajlik, szinte megelőzően hamar jeleznek vissza és intézkednek a kollégák. Többször kerültünk olyan helyzetbe, hogy nem pontosan az az eredmény érkezett amit mi elképzeltünk. Ilyenkor a reklamációnkat nyitottan fogadták, hozzáértéssel javították és rendkívül hamar pótolták az összes darabot, amivel nem voltunk elégedettek. Hozzá kell tennem, hogy ezt saját költségükre tették a postázással együtt. Nagyon elégedettek vagyunk a szolgáltatással, öröm az együttműködés, példa értékű a gyorsaság.”
Ön is tegyen próbára minket, kérjen ajánlatot most! Nem kerül semmibe, csak az űrlap kitöltésére fordított néhány percébe.