Hívjon! +36 30 867 9050

Személyes történet, rendrakás, műhelytitok

Hadd meséljek el egy történetet, amely sokat segített nekünk, hogy pontosak, precízek tudjunk lenni, és Önt is, mint kedves ügyfelünket, határidőre a tőlünk telhető legjobb minőségben és körülmények között ki tudjuk szolgálni! A végén egy kis műhelytitkot is elárulok 🙂

Idestova 13 éve kezdtem el a címkék nyomtatását – mint utánaszámoltam, már az érettségim évében. Utána egyetem mellett zsebpénzkiegészítésként nagyszerű ismerkedés volt a vállalkozói élettel ez a címkenyomtatás. Rengeteget tanultam, és azt az egy-két ügyfelet, akik kerestek, fejben tudtam tartani.
Munkám gyümölcseként csak nőtt és nőtt a megkeresések, majd az elégedett ügyfelek tábora, sorra kaptam a visszajelzéseket, hogy mennyire elégedettek a munkámmal, és ezen a színvonalon nem akartam, és ma sem akarok csökkenteni!
Ahogy egyre több megrendelés lett, a kezdetleges feladatkezelésem már nem volt kielégítő, nem tudtam minden ügyfél minden adatát fejben tartani (jelenleg többszáz ügyfelünk van), a levelezőrendszer csillagozása, és keresője kezdett kevésnek bizonyulni. Más megoldás után kellett nézzek.
Nagy vállalatirányítási rendszer nem jöhetett volna szóba, mint ahogy munkatárs felvételét sem tudtam volna akkor finanszírozni. Ekkor „jött szembe” (mert véleményem szerint semmi sincs véletlen) a MiniCRM online felhő alapú (bárhonnan elérhető) rendszere, amely miatt évekig nem kellett munkatársat felvegyek az adminisztrációs feladatokra, mert gyakorlatilag fillérekért kaptam egy csöndes, hibátlanul dolgozó, betanítható munkatársat.
A MiniCRM azért is lett jó választás, mivel több felhasználó is tudja kezelni, így kolléganőm felvételekor már ebben a rendszerben tudta átvenni azokat a futó feladatokat, amelyeket addig én kezeltem. Nem mellesleg ő is nagyon szereti, mert rendet tud tartani, könnyíti és gyorsítja a munkáját. Tud önállóan dolgozni.
A MiniCRM-ben minden ügyfélhez tartozik egy „adatlap”, amelyen az előzmények látszódnak, hogy mikor mit rendelt, mit kommunikáltunk, mire adtunk árajánlatot és mikor. Természetesen látszódnak a kapcsolati adatok (e-mail címek, telefonszámok, cégnév, cím…), tehát mindent egy helyen tudunk, rendszerezve tárolni.
Fejlett feladatkezelője által mindig tudjuk, hogy kivel mikor mit kell egyeztetni, gyártani, küldeni. Nálunk nincs olyan, hogy „elfelejtettem”.
Amit szeretek még a MiniCRM-ben, hogy rálátunk egymás munkájára, feladataira, egymásnak tudunk feladatokat adni vagy átadni. Statisztikákat is látok, tehát minden kontrollálva van.
És ez csak a kezdet. Különböző szoftverekkel tud kommunikálni (pl. Google táblázatok különböző egyedi kimutatásokhoz, AdWords, Analytics, GMail, Office, Android), és számlázó modulja is van!
Jöhetne a kérdés, hogy „jójó, de készen kapok egy olyan munkafolyamatot, amelybe bele kell tuszkoljam a cégem működését?”. A válaszom igen is meg nem is! Mert készen kap egyet, amit testre szabhat. Tehát egyből tud indulni vele, de egészen apróságokig személyre tudja szabni.
És a legjobb: automatizmusokat lehet készíteni vele, tehát a rendszeresen felmerülő feladatokat magától elvégzi a rendszer! Csak egy kis műhelytitok: amikor a címkéket feladjuk, a következő munkanap délutánján a rendszer automatikusan küld Önnek egy vásárlói véleménykérő e-mailt! Ugyanis levelezőként, hírlevélküldőként is tud funkcionálni.
Ez csak a jéghegy csúcsa…
A MiniCRM 14 napig ingyenesen kipróbálható, DE! Ha erre a linkre kattint, a 14 nap után plusz egy hónapot ingyen kap!
Ha Ön is rendet szeretne tartani a cégében, próbálja ki a MiniCRM-et!
Ha elakadna, olyan ügyfélszolgálattal rendelkeznek, hogy 1 napon belül (általában 2-3 órán belül) választ kap a kérdésére, segítenek testre szabni a rendszert, hogy az Ön keze alá dolgozzon!
Remélem tudtam segíteni, ha netán kérdése lenne, válasz e-mailben felteheti!
Domonkos
u.i.: Mindenképpen kipróbálnám, mert a 14 napos ingyenes verzió alatt minden funkciót tesztelni tud! Kattintson ide most!

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Ahova címkét nyomtattunk az elmúlt tíz évben

A térkép nagyobb méretben való megjelenítése a teljesség igénye nélkül

Az Öntapadó Címke Felhő

Címke, Cimke, Vonalkód, Etikett, Vonalkódnyomtatás, Vonalkódkészítés, Vonalkód készítés, Vonalkód igénylés, EAN, Code 39, Code 128, UPC 128, EAN 13, EAN 128, QR kód, QR kód nyomtatás, A4 címke, Íves címke, Öntapadó etikett, Öntapadó címke, Öntapadó cimke, Biztonsági címke, VOID címke, Tekercses címke, Tekercses cimke, Bérnyomtatás, Leltárcímke, Könyvcímke, Ex-libris címke

Kövessen minket a FB-on, ne maradjon le semmiről!