Ha ezt a címkét látta, akkor általában két lehetőség van:
- a címketekercs fogyott el, és váltottunk címkét
- a festékszalag fogyott el, és váltottunk festékszalagot
Ilyen esetben egy kollégánk cseréli a kellékanyagot, a nyomtatót újrakalibrálja, és folytatódik a nyomtatás. A nyomtató figyeli, hogy melyik címkét sikerült teljesen kinyomtatnia, és melyiket csak félig. Ha félig nyomtatott valamit, akkor azt újra nyomtatja. Ilyenkor eltávolítjuk a félig nyomtatottat (hogy ne legyen duplikáció).
Kollégánk ellenőrzi, hogy nem maradt-e ki címke (futósorszámozott és adatbázisból nyomtatott címkék esetén fontos). Ha hiányzik, a nyomtatás végén ezt pótolja, és ha könnyen a helyére illeszthető a hiányzó darab, megteszi, ha nem, akkor egy borítékban mellékeli.
Ha látszólag nincs a tekercsen egy címke, nem feltétlen jelzi azt, hogy nyomtatás közben leesett. Lehet, hogy az alapanyagról is már hiányzott, de ezt a nyomtató érzékeli, és úgy folytatja a nyomtatást, mintha ott sem lett volna az az üres hely. Ez egy esetben okozhat gondot, ha többpályás nyomtatásról van szó, ez esetben ugyanis csak az egyik pályát figyeli a nyomtató, és ha ott volt címke, de a mellette levő pálya üres, akkor – nem egyforma címkék esetén – Önnek hiányozni fog egy címkéje. Ez esetben olvassa el, hogy „Mit tegyen, ha hiányzik egy címkéje„.
Amennyiben teljesen egyforma tartalomról van szó általában pár darabbal többet nyomtatunk, hogy véletlen se legyen ebből gond, így nem kell megszámolnia, hogy tényleg annyit kapott-e, amennyit kért, mert látszólag a tekercsről hiányzik egy címke, hiszen várhatóan 0,5-1%-kal többet fog kapni.
Kihagyott címke
Előfordul, hogy a nyomtató valami miatt egy-egy címkét kihagy. Ez vagy szoftverhiba, vagy észlelt valamit, ami miatt az adott címkén nem lenne szép a nyomat (sérült a címke, átragasztott címke). Ezzel általában semmi probléma nincs, de ha netán mégis hiányzik egy címkéje a sorból, olvassa el, hogy „Mit tegyen, ha hiányzik egy címkéje„.
Piros vagy barna szalaggal átragasztott címkék
A hatalmas hengeres alapanyagok összeragasztásakor használják ezt a ragasztószalagot, hogy ezeket összekapcsolják egy még hosszabb, folyamatos szalaggá. Sok esetben ezt érzékeli a nyomtató, és kihagyja az adott címkét, de előfordul, hogy nyomtat rá. Ha ez történt, olvassa el, hogy „Mit tegyen, ha hiányzik egy címkéje„.
Mit tegyen, ha hiányzik egy címkéje?
Ha hiányzik egy címkéje, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal (telefonon vagy e-mailben), ahol egyeztetjük, hogy pontosan melyik rendeléséből és mi hiányzik, majd a feladatot előre véve pótoljuk a hiányzó címkét, és eljuttatjuk Önhöz.