Mindannyian ismerjük azt a pillanatot, amikor a hétköznapok sűrű forgatagában egyszerűen elfelejtünk egy teendőt. Ilyenkor jön jól egy időben érkező emlékeztető, ami segít visszaterelni minket a helyes útra.
Egy kedves ügyfelünk nemrégiben így írt nekünk:
“Ez az emlékeztető most nagyon jól jött, mert már 2 hete akartam rendelni.”
Az üzenet apropója egy egyszerű rutin cégünknél, mégpedig az, hogy igyekszünk jelezni, ha a számításaink szerint (egyenletes fogyást feltételezve) fogytán vannak ügyfelünk címkéi. Persze a tekercsen belül is elhelyezünk egy figyelmeztető címkét, de biztos ami biztos.
Ezzel nem csak azt biztosítjuk, hogy számunkra zökkenőmentes legyen a gyártás és ne maradjon le egyetlen fontos rendelés sem, hanem azt is, hogy ügyfeleinknek ne főjön a feje, és ne kelljen kapkodva rendelnie, ha későn derül ki, hogy üres a címkés fiók.
És ahogy az idézet is mutatja, ez az odafigyelés nagyban hozzájárul ügyfeleink elégedettségéhez.
Önök bizalmat szavaztak nekünk, mi ezt odafigyeléssel viszonozzuk.
Ezért is tartjuk fontosnak az aktív kommunikációt ügyfeleinkkel. Cégünk egyik alapelve, hogy nem engedjük el vásárlóink kezét, miután elkészült a címkéjük. Hogyan tesszük ezt? Egyszerű: időről időre jelentkezünk, hogy megtudjuk, elégedettek-e a termékkel, hogy hogyan fogynak a címkéi, és tájékoztatjuk, ha bármilyen újdonsággal szolgálhatunk.
Hiszünk a folyamatos kommunikációban és fontosnak tartjuk, hogy egy-egy megrendelés, ne csupán egy egyszeri üzleti tranzakció legyen, hanem egy megbízható hosszútávú partnerség.
Tehát továbbra is figyelünk és itt vagyunk bármilyen kérdésük vagy kérésük van. Ha új, vagy a megszokott termékét szeretné megrendelni, esetleg egy régi címkéjét kell újra nyomtatni (legyen az egy több évvel ezelőtti terv is) az adatbázisunkból percek alatt elővarázsoljuk és indulhat a gyártás.
Új érdeklődőként is keressen bátran minket, itt leli a linket!
Öntapadó Címke Nyomtatás – Ragaszkodjon hozzánk!