Öntapadó címke nyomtatás

45 másodperc figyelem vs. órákig tartó problémák

2025. június 25. | Blog, Egyéb

45 másodperc elég, vagy sok(k)?

Egyik kedves ügyfelünk írta ezt rólunk:

„Kicsit rámenős a kommunikáció de kedves segítőkész a szándék.”

Ő felismerte kommunikációnk lényegét, mégpedig azt, hogy minden információ birtokában tudjanak dönteni a nálunk kopogtató érdeklődők. Ezért már előre próbálunk a még fel sem tett kérdésekre válaszolni és kétségeket eloszlatni, amik csak felmerülhet az öntapadó címke nyomtatás kapcsán. Ezzel időt spórolunk leendő ügyfeleinknek és megpróbáljuk megkönnyíteni munkájának egy részét, hiszen nagy valószínűséggel bőven van egyéb teendője is.

Tehát mi a különbség a rámenősség és a segítő szándék között? Az információ formája, ami nem tukmálás, csak egy részletes térkép a címkéhez vezető legrövidebb úthoz.

Egy email-ek elolvasása nem több 45 másodpercnél. Ha éppen nem ad pluszt a munkájához, akkor nevezheti egy lélegzetvételnyi időnek munka közben. Viszont ha a tartalom többlet információhoz juttatja, akkor ez a pár pillanat még értékesebbé válik. Talán időt nyer vele, esetleg segít a döntésben, vagy akár egy később felmerülő problémát tud megelőzni.

 

A japán omotenashi filozófiája

címke méretsegédlet

A japánok omotenashi szóval írják le azt a vendégszeretetet, amikor előre gondolkodnak a vendég szükségletein, még mielőtt azok tudatosulnának benne. Nem kérdeznek rá, hanem egyszerűen biztosítják, hogy minden a helyén legyen. Ez nem tolakodás, hanem előrelátás és törődés.

Mi is ezt próbáljuk elérni a saját területünkön. Amikor leírjuk, hogy miben tudunk segíteni például, hogy milyen anyagon működik legjobban a ragasztó, vagy hogy melyik méret a legpraktikusabb kis címkéhez stb., akkor nem azért tesszük, mert rá akarjuk beszélni valamire. Hanem mert tudjuk, hogy ezeket a kérdéseket úgyis fel fogja tenni, vagy ami még rosszabb, nem teszi fel, és utána csalódott lesz az eredményben.

 

Hol a határ?

A válasz egyszerű: az információ akkor válik zavaróvá, amikor már nem az ügyfél céljait szolgálja hanem, hogy mi jobban érezzük magunkat tőle. Tehát mindig a kommunikáció szándéka a lényeg, azaz a többlet információ. Még akkor is, ha első olvasásra soknak tűnik, hiszen könnyebb és gyorsabb lesz a címke megrendelése, és jóval kevesebb a ráfordított idő. Így tulajdonképpen “japán módra” megelőzzük a kérdést.

Egy bölcs mondás szerint:

„Az embereket nem érdekli, mennyit tudsz, amíg nem tudják, mennyire törődsz velük.” (John C. Maxwell)

Nos ezek után engedje meg, hogy megmutathassuk mit tudunk még nyújtani Önnek címke készítés ügyben.

Kedves ügyfelünknek pedig köszönjük a visszajelzést! Minden vélemény segít abban, hogy jobbak legyünk. És igen, továbbra is igyekszünk előre gondolkodni, mert gondoskodni jó!

Öntapadó Címke Nyomtatás – Ragaszkodjon hozzánk!

Tartozzon Ön is elégedett ügyfeleink népes táborába! Kérjen ingyenes, kötelezettségmentes ajánlatot most!

 

 

 

Öntapadó Címke Nyomtatás – Ragaszkodjon hozzánk!

Bármit kérek, megoldják, pontosan úgy, ahogy kértem. A személyes egyeztetés is erősségük. Türelmesen, minden problémára segítenek megoldást keresni.

Az internetnek hála találtam weboldalára, és az ott látottak alapján döntöttem, hogy ajánlatot kérek. Szerencsére messze jobb volt a többi válasznál, a segítőkészségétől nem is beszélve.

Ami tetszett, hogy folyamatos volt a kommunikáció, nem éreztük úgy, hogy aggódnunk kellene, valami félrecsúszott, mert megfelelő minőségű, és mennyiségű információval voltunk ellátva. Legközelebb is Önöket választjuk ha címkenyomtatásra lesz szükségünk.