Aki dolgozik, hibázik. Megesett ez velünk is. Hogy történt, mi történt? Hogy javítottunk?
Adott egy hűséges ügyfelünk, aki újra rendelt tőlünk öntapadó címkéket. E-mailben is és telefonon is egyeztettünk többször. Ügyfelünk megrendelte telefonon a bérnyomtatást, majd jeleztük, hogy OK. A címkék nyomtatásával foglalkozó kolléga megnyitotta a nyomtatandó file-t, hogy tudjuk, hogy el kell készíteni, majd folytatta a teendőit. Ezek után a rendszer lefagyott, és újra kellett indítani, és természetesen elfelejtődött a feladat.
Ügyfelünk jó pár nap elteltével felhívta ügyfélszolgálatunkat, hogy „mi a helyzet a címkékkel?”. Utánanéztünk, és rettenetesen bosszantott, hogy ilyen hiba csúszhatott a gépezetbe. A megrendelésről e-mail nem érkezett, mivel telefonon megbeszéltük, így nem került be a CRM rendszerünkbe, és a fenti hibával együtt teljesen kiment a fejünkből.
Hogyan mentsük a menthetőt?
Természetesen a címkéket azonnal elkészítettük, sőt, mi több: díjmentesen. Ilyen hibát nem vagyunk hajlandóak elfogadni, így igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy enyhítsünk ügyfelünk kárán.
(Telefonban ügyfelünk azt mondta, hogy nagyon szívesen fizet nekünk, hiszen ez bárkivel előfordulhat, de mi tartjuk magunkat álláspontunkhoz. Mindenesetre köszönjük megértését, támogatását, bizalmát!)
Tartozzon Ön is elégedett ügyfeleink népes táborába! Kérjen árajánlatot most!
[clear][custom_button text=”Árajánlatot kérek” title=”Árajánlat kérés” url=”/arajanlat/” size=”large” bg_color=”#FF5C00″ text_color=”#FFFFFF” align=”right” target=”_self”] [clear]